Saturday, February 19, 2011

Վերջին խոսքեր…


1.Մսավաճառ.
-Գագ,մի հատ էն դանակը քցի…
2.Անձնակազմի հրամանատար.
-Մի քանի րոպեից մեր ինքնաթիռը վայրեջք կկատարի չվացուցակին համապատասխան…
3.Հետիոտներ.
-Կանաչա,դուխով անցեք…
4.Ռեստորանի հաճախորդ.
-Ես կվերցնեմ Ժյուլիեն սնկով…
5.Հովազի որսորդը.
-Ինչ էլ արագա գալիս…
6.Նորակոչիկը մարտական նռնակով.
-Ասում եք մինչև քանիսը պիտի հաշվեմ…
7.Հերոս.
-Դիմացեք,ես գալիս եմ…
8.Բեռնատար մեքենայի վարորդը.
-Էս հին կամուրջները նենց են սարքած,որ կյանքում չեն քանդվի…
9.Առյուծ վարժեցնողը.
-Ժողովու՛րդ առյուծիս կերակրել եք:Ինչ ասեցի՜ք…
10.Գիշերային պահակ.
-Ո՞վ կա ըտեղ…
11.Ոստիկան.
- 6 կրակոց:Նա ծախսեց իր բոլոր փամփուշտնե՜րը…
12.Գյուտարարի տղան.
-Պապ,ես ի՞նչ կարմիր կոճակա…
13.Պապարացին.
-Այս նկարը բոլորի՜ն կցնցի…
14.Շիկահերը.
-Լուրջ եմ ասում միշտ ըստեղ ոտքս ոլորվումա…)))
15.Ուղղակի վարորդ.
-Վաղը անպայման կգնամ մեքենայիս արգելակները ստուգելու…
16.Հեծանվորդը.
-Էս վարորդը ինձ հաստատ ճամփա կտա…
17.Մարզիչ.
-Դու նայի ու սովորի,թե ես ծանրաձողը ոնց եմ բարձրացնում…
18.Խանդոտ կին.
-Կգնա՛ս,միայն իմ դիակի վրայով…
19.Գործարանի պովրը…
-Մի տեսակ լուռա ճաշարանում…
20.Սիրեկան.
-Բայց սրա մարդը ինչ քյալա…

No comments:

Post a Comment