Saturday, February 19, 2011

Եթե…


1.Եթե լավ ես խմել,ուրեմն առավոտ վատ ես լինելու,եթե վատ ես խմել,ուրեմն առավոտ լավ ես լինելու:
2.Եթե դուք արթնացել եք առավոտյան և կարիք չկա վեր կենալու,ապա դուք կանգնած էլ քնել եք:
3.Եթե ամուսինը կնոջ համար մեքենայի դուռը բացում է,ապա կամ մեքենան է նորը կամ կինը:
4.Եթե արևին նայելիս տեսնում եք,որ այն իր շրջանակում պարունակում է մեծ,կլոր բծեր,ապա պատուհանները լվալու ժամանակն է:
5.Եթե օղին մի քանի անգամ դժվար ու տհաճ գնաց,ուրեմն սպասիր վերադարձին:
6.Եթե դուք շշուկով եք հայհոյում,ուրեմն ձեր ձայնը կտրված է:
7.Եթե գլխի թեփը շարժվում է,ապա դուք ոջիլ ունեք:
8.Եթե դու մի շաբաթում չաղացել ես ևս 5կգ,ապա այդ դիետան ձեզ խորհուրդ է տվել լավագույն ընկերուհին:
9.Եթե կինը ձեզ ստում է,ապա նա անտարբեր չի ձեր նկատմամբ:
10.Եթե դուք գալիս եք տուն առավոտ շուտ և ձեր կինը ձեզ ժպտում է,ուրեմն դուք շփոթել եք բնակարանը:
11.Եթե տղամարդը նայում է միայն ձեր աչքերին,ուրեմն կազմվացքը փոխելու ժամանակն է:
12.Եթե դուք առավոտյան արթնացել եք կոշիկներով,ուրեմն ձեր գլուխը կցավի:
13.Եթե դուք արթնանում եք լավ տրամադրությամբ ու զգում եք,որ ամբողջ աշխարհը ձերն է,ապա դուք դեռ քնած եք:

No comments:

Post a Comment