Friday, February 18, 2011

Հումորային հավաքածու…Մաս1


1.-Բալես,իսկ դու ապերիկ ուզու՞մ ես:
-Ուզում եմ:
-Դե գնա քնի:Հումորային հավաքածու...Մաս 2
2.Ես գիտեի,թե չկա անհնարին բան…Իսկ դուք փորձե՞լ եք բերանը բաց «Պ» տառը ասել:Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Ծնողները գնեցին իրենց աղջկան վեբ տեսախցիկ ու սենյակի ուղիղ 1/3-ը թափթփվածությունից մաքրվեց:
Բոլորը ասում են «Ամառ եմ ուզում,ամառ եմ ուզում»…Իսկ ես չեմ ուզում ամառ,որովհետև գարնանային  բաճկոնս վերջնա: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Ինչպե՞ս բացատրեմ մամայիս,որ եթե համակարգիչը աշխատի մի ժամից ավել…չի պայթի… Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Դու՞ք էլ եք,որ չեք հասկանում չատով ինչ են ասում…սմայլիկ եք ուղարկում,որ թեման փակվի: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Երբեք…Լսում եք երբեք մի բացեք զելյոնկայի փականը ատամներով:Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Արի՛ պախկվոցի խաղանք…Եթե դու ինձ գտնես`ես քոնն եմ…Եթե չգտնես`պահարանում եմ:
Գիտե՞ք ինչու ժամանակակից տղաները չեն լացում…Նրանք վախենում են ,որ տուշը կհոսի: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Կառաոկեում երգելու համար լսողություն պետք չէ:Պետք է լավ տեսողություն ու խղճի բացակայություն: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Ես օպտիմիստ եմ,ես օպտիմիստ եմ ,ես օպտիմիստ եմ…..Մեկա բոլորս մեռնելու ենք…Ես օպտիմիստ եմ,ես….Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Երբ քեզ ասում են` «Մենակ ճիշտն ասա»,հասկանում ես ,որ պետք է ստես ուղիղ աչքերի մեջ նայելով: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Ես քո մասին ամեն ինչ կասեմ…Քեզ անգամ <<Windows>>-դ բարև չի տա… Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Հաշվելով շաբաթվա օրերը ակամա պատկերացնում ենք դպրոցական օրագիրը:
Իմանալով շաքարաքլորի բաղադրությունը,հասկանում ես,որ ավելի օգտակար է ուտել դրա փայտը: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
Կանացի լոգիկա:Ուրեմն դու ինձ հետ համամի՞տ ես: Ուշ է:Ես արդեն փոշմանել եմ:Հումորային հավաքածու...Մաս 2
-Ո՞նց անցավ շաբաթ-կիրակին:
-Դե ես ուզում էի կինո գնալ,կինս`թատրոն:
-Մմմ…լա՞վն էր թատրոնը: Հումորային հավաքածու...Մաս 2
-Դուք ընկեր ունե՞ք:
-Ոչ:
-Ո՜նց:Նման սիրուն աղջիկը ընկեր չունի՞:
-Ամուսինս չի թողնում: Հումորային հավաքածու...Մաս 2

No comments:

Post a Comment